Svar till Leila:

Är du säker på att vi snackar om samma saker? Linnet var inte på rea när jag och Johanna var där, men det kanske blev det sen, det är mycket möjligt.
Men jackan däremot är jag helt säker på är inte på rea. Var nämligen där igår och då var den INTE på rea. Det kanske bara såg ut att vara den jackan. Min är i siden. Och hängde på nyhetshyllorna..
På kommentaren du skrev lät det som att du trodde att jag hade ljugit om priserna,typ för att jag skulle försöka verka rikare än var jag är eller något sånt? Då vill jag bara säga att NEJ, det skulle jag aldrig göra. Så jag hoppas att du tänker om lite där. Du menade säkert inget illa, men jag blir lite, hmm hur ska man förklara?, inte irriterad men typ lite frustrerad av det. Jag vill inte att folk ska tro sådana saker om mig.
Hoppas du blev nöjd med svaret.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Leila

Nej, menade inget illa bara att jag hade varit på Götgatsbacken och där var samma linne på rea. Och sen hade jag köpt en exakt likadan jacka i siden fast inte på götgatans gina utan i city för rea pris och då trodde jag att du skrev ord pris för att du typ "ville" vad vet jag?

Nästa gång kanske du kan skicka svaret till mig, och inte ofäntligt för man känner sig lite "träffad" då, om du fattar vad jag menar?

2010-01-06 @ 22:36:02
URL: http://leeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0