Put your hands up in the air

Helloj!
Sitter och tråkar ihjäl mig på rummet..., har inget att göra?
Jag har redan gjort allt jag kan idag när jag är sjuk:
√ Bloggat
√ Kollat på OC
√ Halv sovit
√ Kollat på film
√ Läst

Vafan gör man dårå? Joo, man sätter på värsta techno/dance skivan på hög volym i stereon, häller upp världens största glas istè och glömmer att man är sjuk. Jag kommer att få betala för det här senare ( huvudvärk och total trötthet), men, men det är härligt just nu. Man glömmer liksom allt och är i sin egen lilla värld. =)
Nu ska jag skruva upp volymen ännu mer och läsa massa skvaller tidningar..ah, typiskt mig.
Puss // Coco

Aah, no way! Tänkte ladda upp lite bilder, men uppladdningsladden, vafan har jag gjort av den?

 

 


Put your hands up in the air


Kommentarer
Postat av: ella

Tack för alla söta kommentarer, jag blir verkligen glad :D <3

2010-01-04 @ 11:22:32
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0