I like it

Hej baby!
Träffade äntligen Johanna idag! Åh, vad jag har saknat dig söötis! ♥

Vi åkte in till Götgatan och shoppade ♥
Köpte inte så jättemycket, men det var jättefina saker :)
Vi tog såklart en fika på Waynes coffee också.
Sedan var det hem och flumma som vanligt! Haha, det var jättekul idag :)

Här har vi dagens inköp:




Världens sötaste linne från Gina tricot, 129 :-
Oopsi, lyste min söta kitty bh igenom? Bjuder på den.
De vita prickarna är by the way smuts på speglen och inte på min hud!




OMG OMG OMG I`m in love. Världens underbaraste magjacka från Gina! 299 spänn, inget mer.
Soo hot, right?



Let`s go wild. Var det där trycket gjort för mig eller? Älskar den. Gina, 99 :-


Lite små behövande saker. Make up svampar (ROSA och vit), nya ringar till öronen ( de gamla jättestora gick sönder), foundation och puder :)
 
Shoppingen fortsätter på måndag, då ska ju ut med mami ♥

Har som sagt haft en jätterolig dag och jag hoppas ni har haft det lika bra!
Puss, puss // Coco


Kommentarer
Postat av: Leila

Varför skrev du inte REA priserna på sakerna du handlade på Gina, jag köpte en likadan magjackan på gina och de var rea på den. Likaså med linnet,fast den köpte jag inte.

Kram / Leila <3

2010-01-05 @ 19:13:45
URL: http://leeli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi, har också ett sånt linne fast grått ! Fast jag fick det i september <3

2010-01-07 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0