Godmorgon världen, här kommer jag!

Om jag inte varit så förkyld..=(
Ahh, synd. Man vill ju inte vara sjuk på LOVET. Men såå sjuk är jag faktiskt inte, är nog på benen i morgon igen. Bara lite småförkyld. Jaha, hur har mina söta läsare det idag då? Några planer?
Haha, annars får ni väl helt enkelt sitta farmför datan hela dagen och vem vet, kanske kolla i lite gamla arkiv på min blogg? Eller länka om min blogg på din blogg? Snällaa...börjar bli lite desperat här, men asså, läsarna sjunker ju..vart har ni tagit vägen babys? Aja, måste ha varit på grund av min lilla paus.
Men nu: I want you back!
Snälla, tänk på lilla sjuka mig utan lika många läsare som jag hade förut..=(
Okej, nu ska jag sluta vara så desperat efter er ;)
Puss, vi hörs!


Okej fine, jag bjuder på den här.
Sjuk, osminkad och gör en konstig FOKI POSE (på skoj, haha).

Kommentarer
Postat av: molly

vad hette din gamla blogg?

2010-01-05 @ 02:11:54
Postat av: molly

ta lite mer twilight bilder!

2010-01-05 @ 02:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0