Uppsats och firefox

Hej bloggen + alla läsare ♥
Har precis installerat firefox på laptopen, eftersom det är mycket bättre än explorer. Gick väldigt bra. Håller också på å skriver klart en uppsats som vi egentligen skulle hålla på med i skolan, men eftersom jag inte jobbat så bra på de lektionerna (hehe), och eftersom den ska vara klar i morgon på första lektionen, måste jag skriva klart den här hemma. Det går skit segt. Har jättetråkigt. Mormor fyller år idag, så vi är bjudna på middag hemma hos henne. Kul.Inte.Visst, hon lagar god mat, men sådana där middagar är så fruktansvärt tråkiga. Dessutom har jag ingen present. Får åka och akut köpa något på typ Konsum. Nu har mamma märkt att jag inte skriver på uppsatsen (Daniella, vad är det här? Sitter du framför datorn? Du skulle ju skriva på den där uppsatsen! Och det ska du göra NU!), så jag måste sluta. Önska mig lycka till med att fortsätta skriva och hålla konsentrationen uppe.
Puss // Coco ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0