Thank you mommy!

Naaw, idag blev jag allt lite bortskämd. När jag hade skrivit klart uppsatsen åkte mamma till stan och kom hem med lite smått å gott till mej.
♥ Nya numret av tidningen Chic
Brun liten väska i skinn med långt axelband, ser gammaldags ut och är skitsöt, köpt från La redoute för 199 :-
♥ Ny parfym! Parfymen heter Evidence och doftar jättegott! Kostar 399 :-
♥ Ansiktsmask på tub. Fri från parabener och innehåller välgörande extrakt från mynta. Motverkar fet hy, finnar och pormaskar. Finns på Yves Rocher. Vet ej vad den kostar.
♥ Kroppspeeling med mandel olja, kakao och lera. Gör din hy sammetslen. Är fri från parabener och är gjord efter nåt gammalt, typ indian (eeh?) recept.Finns på Yves Rocher.

Tack så mycket till min söta mamma, som allt skämde bort mig lite där! Blev jätteglad för presenterna :)

Förresten så var det faktiskt inte så tokigt på middagen. Det var jättegod mat och så, och jag hann faktiskt köpa en liten present. Den bestod av ett kort med rosor på, en triss lott och en liten tvål i form av en blomma.Heh. Jaja, det var väl bättre än ingenting? Nu fyller både Johanna och pappa (de fyller år på samma dag) om en vecka, så det blir fler presentköp.Jag kommer vara helt pank snart, med så mycket födelsedagar! Haha.Undrar vad jag ska köpa? Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa lite ( läser "En prinsessas dagbok" den är jättebra), och ni får ha en fortsatt trevlig söndags kväll.
All min kärlek till er // Coco ♥


Nya väskan. Haha, jag ser fett tjock ut på bilden >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0