Sorry för dålig uppdatering

Nu sitter jag i skolan med Julia, väntar på att nästa lektion ska börja.
Jag saknar Johanna så mycket att det gör ont.Johanna, jag vet att det känns som att man är värsta emo, men du vet, i Februari var ju jag riktigt deppig. Hehe, det var ett litet meddelande till Johanna.
Ähum..ja..förlåt för att jag inte skriver så intressanta inlägg idag och igår, ska skärpa mej. Men jag mår inte så bra just nu och behöver tänka, blir inte av att jag bloggar då.Men nån gång kommer jag att berätta varför. När jag är redo.Okej, nu lät jag som värsta emot, men ibland(aldrig) blir inte livet som man vill. Allt blir skit.
Jaja,ni får ha en fortsatt trevlig dag då.
Puss // Coco ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0