Söndag med Jojo

Hej sötisar ♥
Jojo sov hos mej i natt och vi vaknade skönt utvilade klockan 10. Det är så himla skönt att få sova ut ibland. Vi stack till Globen och åt glass (pistach,vanilj och päron tog jag) och sen så köpte vi lite grejer (IGEN, detta har varit en riktig shopping helg). Jag köpte ett litet kit med ögonskuggs applicerare, ögonfrans kam och lite sånt där och ett jättefint ljus rosa nagellack (ÄLSKAR ljusrosa naglellack). Japp, sen har jag varit hemma och rensat min garderob, typ. Har varit en ganska lyckad söndag faktiskt. Brukar tycka att söndagar är skit, men idag blev det riktigt kul. En grej som inte är så kul är att vi har friidrottsdag på onsdag. Jag hatar friisdrottsdagar! Typ det värsta jag vet. Men för att se det positiva, så är det studiedag i morgon och på tisdag, vilket betyder två extra dagar ledigt ! Wohoo, undrar vad man ska ta och hitta på då? Nej, nu måste jag fortsätta städa rummet.
Puss o kram // Coco ♥


Kitet kommer från Lindex och kostar 49 :-


Nagellacket ingår i Isadoras Wonder nail-kollektion och kostar 69 :-
Förlåt för den dåliga skärpan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0