Skype med Yvonne

Helloj bloggen ♥
Har precis skype:at med min faster Yvonne i Frankrike. Det är ju verkligen bra att man kan prata sådär och se varandra, trots att man är i helt olika land. Fick också se hur nyfödda lill-kusinen Enzo ser ut. What a cutie ♥
Farmor och farfar har kommit hit till Stockholm och det är ju alltid lika mysigt när de är här :)
Ikväll är det födelsedags middag för pappa (som egentligen fyller år i morgon) och mormor och morfar kommer hit.Som för-snack blir det krossade oliver på crostini, till förrätt blir det baugette med skagenröra, till varmrätt blir det pappas egna biffar (som han rullar,eller vad man ska säga, själv) och potatis,och slutligen,till efterrätt mammas hembakade budapest rulle(en slags tårta).Låter inte helt fel va? Just det, har varit och köpt presenter idag, men vad kan jag inte säga än, (både pappa och Johanna läser min blogg). Men i morgon kväll kommer jag att berätta. Nu ska jag frösöka vara lite social.
Puss puss // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0