Sjuk och shopping

Hello babes ♥
Var tyvärr sjuk idag. Har ont i hela kroppen. Men min lilla Jojo var också sjuk idag, så hon ringde mig och vi tog en liten promenad. Och åkte in till Globen. Inte så smart när man är sjuk, men vi hade verkligen ingenting att göra. Det enda jag hade gjort innan dess var att kolla på nån film om hette "In her shoes". Den var faktiskt rätt bra. Men iallfall, nu har jag fått straffet för att jag åkte och shoppade fast jag är sjuk (ont,ont,ont). Men köpte iallfall jättebra skönhets produkter. Yves Rocher (en skönhets butik ) i Globen ska stänga, så det var halva priset på typ allt. Lite sorgligt att de ska stänga, för jag gillade verkligen affären. Om man vill till Yves Rocher nu måste man åka in till stan. Det var ju så snabbt och smidigt när det fanns i Globen! Aja, vem vet, det kanske kommer nån annan bra affär dit? De stänger helt den 29/9. Alltså är det lite tid kvar om man vill göra några fynd. Nu ska jag försöka vila upp mig lite, så att jag kanske är bra i morgon.
Kramar // Coco ♥


Detta köpte jag:
♥ Nivea volume sensation shampoo.Fick hem ett prov från en tidning och den är vekligen jättebra! Just nu är det kampanj pris, kostar bara 29.50
Jättebra "Dubbel-täckstift". På ena sidan är det ett täckstift och på andra en "smet" som tar bort finnar och motverkar att det kommer fler! Köpt på Yves Rocher. I Globen i Stockholm är det som sagt utförsäljning, så där kostar den bara 75 :-  I vanliga fall kostar den runt 150 :-
Max factor Miracle touch foundation. Smälter på huden och ger ett så naturligt utseènde som möjligt. Köpt på Lindex  för 129 :- (kampanj pris).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0