Sjuk? No way!

Hääjsan bloggen ♥
Har varit och handlat med pappa. Ska strax kolla på Idol. Mår skitdåligt. Huvudet snurrar och dunkar och gör ont. Har ont i magen också. Shit, får inte bli sjuk. Har inte tid med det. Det är så mycket jag måste göra. Bara MÅSTE. T.ex skulle jag ha åkt till Globen och köpt presenter idag. Både Jojo och pappa fyller ju år på söndag! Men, nepp, det kunde jag inte göra för att jag mådde så piss. Kunde iallafall följa med pappa och handla när jag vilat en stund. Har tagit en alvedon, men den hjälper fan inte. Ska försöka få i mig lite middag nu (nuggets med pommes) och som sagt kolla på Idol. Och snälla, snälla, håll tummarna för att jag är frisk i morgon. Tack!

All my love // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ring mig

2009-09-17 @ 10:24:01
URL: http://jmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0