Natti natti

Go kväll ♥
Sitter hos Johanna och vi har det jättemysigt  med rökelser och tända ljus.I morgon är det sovmorgon så vi behöver inte gå upp så tidigt.
Lite bilder:


HAHAAAA.Jojo tycker jag ser ut som Michael Jackson??!

Nämen där är ju jag :)

En bra bok, jag läser hos Jojo.

Jaa..det blev kanske liite stökigt, vi har gansk mycket kläder ;)

Ugly! Men jaja, det är faktiskt jag. Min lilla sov outfit.

Jag som leker Foki.Hahaaa.

Haaha, hur fan gör Foki?

Hahaa, Jojo var bättre på Foki moves än jag :)

Haaaha,jag skrattade så mycket att bilden blev helt suddig :b

Driiiv bild. Haha. (Hahhahahhha, min rumpa ser helt sajkad ut/Johanna)

Puss å god natt // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: Ella

sötisar <3 :)

2009-09-21 @ 09:02:15
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0