Host attack? Nej tack.

Hej hej ♥
Har plösligt blivit jättehostig och fått ont i halsen. Skit jobbigt.Den här sjukdomen jag råkat på är verkligen jobbig. Har tagit halstabletter (Strepsils jordgubb), men de smakar skit och hjälper i typ tio minuter, sedan får man ont blir igen. Gaah, jag blir galen på sånt här. Ska iallafall försöka sova nu, i hopp om att kunna gå till skolan i morgon. Tyvärr tror jag inte att jag kommer kunna gå. Surt. Ibland är det verkligen trist att vara sjuk. Man har liksom INGENTING att göra. Aja, får väll stå ut och försöka bli frisk till helgen (Johanna och pappa fyller år, dessutom kommer farmor och farfar till Stockholm). Såg förresten på Idol idag (som vanligt). Roligast var han som inte kunde prata varken svenska eller engelska. Han som pratade typ bulgariska. Haha. Skulle kolla på Kändisdjungeln också, men blev för äcklad när Rafael skulle dicka gräsoppr och spydde och svalde spyan och allt vad det var. Nu ska jag sova.
Natti natti // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0