Go kväll

Vad gör du då? Själv har jag precis duschat. Heh. Ska försöka städa mitt rum lite och så. Sitter och myser i pyjamas på mitt nya överkast på sängen. Överkastet är helt vitt. Enkelt, rent och snyggt. I morgon börjar jag 9.25, vilket ska bli skönt. Det är näst senaste tiden vi börjar på hela veckan. Senaste är på fredagar, då vi börjar klockan 9.50. (LOVELOVELOVE).
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig i morgon. Väldigt frustrerande. Plötsligt känns det som om ingenting i min garderob är snyggt. *suck* Får väl hitta på nåt.


Var bara tvungen å slänga in en bild på snyggaste snubben över 40, Johnny Depp.
Johnny says good night to you all.

Puss // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: molly

åh what a hotti älskar johnny så mcket du har så rätt snyggaste killen över 40

2009-09-09 @ 17:22:25
URL: http://melsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0