Fredag kväll

Helloj gullnosar ♥
Hur mår ni då? Jag mår faktiskt lite bättre. Pappa har köpt nya halstabletter (bafucin mint) och de funkar mycket bättre än strepsils! Haha, här sitter jag och diskuterar halstabletter.Iallafall, nu är det fredag och vi ska snart äta middag. Pappa har lagat thai. Yummie ♥
Ska förstås även se Idol ikväll. I morgon måste jag åka och köpa presenter till pappa och Johanna (Jojo) som båda två fyller år på söndag. Har lite idèer på vad jag ska köpa.. och just det, här kommer svaret på en fråga ni säkert fått upp om ni läst (kollat på) mitt senaste Dagens outfit inlägg:
Är du en wannabe? Varför visar du magen?
Nej, jag är ingen wannabe. Aldrig i livet. Men, jag har faktiskt KSSS för att jag tycker de är snygga och sköna. Idag var jag sjuk och därför hade jag på mig dem. Vad beträffar min mage är det så att mitt linne är lite för kort och åkte upp när jag tog bilden. Den åkte upp hur jag än gjorde, och jag tänkte att det inte var så farligt om jag visade lite av min mage.Så. Varför behövde jag ens ta upp det? Jo, för att annars vet jag att Molly sitter hemma och tänker "SHIT hon har blivit en wannabe" . Aja, tack för kommentaren iallafall,Molly.

Och tack till er andra som också skriver kommentarer :)

Nu ska jag äta middag.
Puss puss // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: amie pamieee<3<3

vet inte :S

2009-09-18 @ 18:38:02
URL: http://aows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0