Dubbel födelsedag

Ciaoo ♥
Idag är det den 20 September och dubbel födelsedag. Därför vill jag säga ett stort grattis till två betydelsefulla personer.
Grattis på födelsedagen världens BÄSTA pappa.Jag älskar dej!
och så..
Superstort grattis till världens BÄSTA Johanna som fyller tolv år idag! Puss, love you.

Härligt med födelsedagar. Ska först vara lite här hemma och fira pappa sen bär det av hem till Jojo. Hon har bara en sådan här liten släktträff, så om det är någon som läser det här och känner Johanna så är det faktiskt så att hon ska ha en fest för sina kompisar också. Senare. Nu är det bara jag, Amie och Shille som ska vara med på hennes lilla typ släktfest. Iallfall, idag så skulle jag ju berätta vad pappa fick i present av mig. Han fick en kopp där det står "Världens bästa pappa" och två tomteklubbor (pappas favoritgodis). Men det var inte bara han som fick presenter! Snälla farmor och farfar gav mig ett hundra kronor. Tack, tack! Ska köpa nåt fint för dem...
Hej så länge // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0