Den vita massajen

Shoo ♥
Jag sa att jag skulle ta en liten paus, men den pausen varade ju inte så länge! Det känns som en del av min vardag att blogga och även om jag inte har så mycket att skriva om, vill jag blogga ändå!
Idag har jag mysat runt hemma i mina stora mysiga (turkosa) sockor. Hehe. Och kollat på filmen "Den vita massajen". Nu ska jag åka och köpa ett nytt överkast till min säng ( mitt gamla är så otroligt slitet och fult) och ikväll ska jag som vanligt ha ett litet mini-spa (som jag har varje söndag). Nu måste jag dra!
Puss // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: molly

visst var den bra men fan vad jag hatade att hon stack den jäveln och deras dotter var as söt!

2009-09-09 @ 17:24:04
URL: http://melsw.blogg.se/
Postat av: molly

visst var den bra men fan vad jag hatade att hon stack den jäveln och deras dotter var as söt!

2009-09-09 @ 17:24:08
URL: http://melsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0