Coco`s back

Hääj ♥
Har precis kommit hem från Olle. Har varit där med Albin. Haha, härliga killl kompisar,det där. Vi spelade lite trummor (jag är ju så bäst på det, inte) och kollat på en dvd med tv4:as humorprogram.Garvade ihjäl mig. Någonting som är mindre roligt är dagens idrotts lektion. Vi skulle stöta kula och det gick ju liksom sådär. Första gången träffade inte ens kulan själva sanden (utan den hamnade på asfalten, typ en halv meter framför mig) och andra gången kastade jag 3.29
Heh, jag vet, jag är inget kul-stötar-proffs. Sedan är det ju inte heller det jag tänkt syssla med resten av mitt liv. Man kan ju inte vara bra på allt.
Nu kommer pappa in i mitt rum och stör mig. Han måste liksom damsuga PRECIS när jag vill vara lite ifred och blogga. Najs. Men nu har jag iallafall bloggat färdigt för idag.

Ciao // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0