Blondie tönt

Jag är så himla irriterad på en viss person. Hon stavas B-L-O-N-D-I-N-B-E-L-L-A. Hon verkar helt ärligt störd. Och jag fattar inte ens varför hennes blogg blivit så känd? Den är så trist att man dör, så otroligt vanlig och dessutom ful. Och som hon håller på! Hela tiden ska det handla om hur bra hon är, om hur fel alla utom hon gör hela tiden. Hon är knäpp. Sinessjuk. Och har ni sett ett av hennes senaste inlägg? Strip chair. Hon tränar strip chair. Fyfan alltså. Och hur kan hon ens göra de snyggt med sin tjocka gris-kropp. Eller förlåt mig Bella, du kanske har bantat? Men var det inte det som var så OTROLIGT fel att göra? Tönt. Kan inte ens stå upp för vad hon säger. Ni får tycka som ni vill, men jag stör mig på henne så mycket att jag dör.


Tönt.

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag älskar hennes blogg!!

Och hon är också en förebild för många

tjejer som till exempel har acne

så jag tycker att hon äger!!

2009-09-19 @ 18:12:06
URL: http://leeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0