Bellas lullaby

Go kväll sötisar ♥
Har haft en bra kväll med god mat. Men efter ett tag när alla vuxna sitter och babblar om tråk-saker ( "Ja, ekonomin är ju för dålig, undrar när den tänker stiga?" och "Kommer ni ihåg Anna Pettersson? Hon har gift sig!" "Nämen med vem då? Han den där snygge?" "Haha"), så får man ju lite tråkigt. Bestämde mig för att lära mig Bellas lullaby från min absoluta favorit bokserie/film Twilight, jag visste att det finns videos på youtube där man kunde lära sig, så jag kan halva låten på piano nu. Inte så dåligt va? Ska lära mig resten någon annan kväll. I morgon ska jag upp tidigt för att jag, mamma,brorsan,farmor och farfar ska gå in till pappa och gratta honom på morgonen. Lite jobbigt, men han fyller ju faktiskt år. 
Hugs // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0