Välkommen till världen Maya! :)

Hej sötnosar ♥

Har precis tagit en dusch och bestämde mig nu för att blogga lite. Tidigare idag medan jag satt ocb chattade med Albin, kom pappa in på mitt rum och berättade att min trettonde lilla kusin precis fötts.
Naaw.. det blev en liten tjej och namnet är Maya. Men det dåliga är ju att när man har släkt i andra länder kan man inte träffa sina t.ex kusiner så snabbt. Maya bor ju i Australien. Hihi. Aja, förhoppningsvis får jag se bilder snart. Ojojoj, vet nni hur många bebis kusiner jag har just nu? Vänta, ska räkna..5 stycken! Woaw vilken baby boom det är min släkt asså..
Nu ska jag väl vara inne lite på datan och sedan är det sovdags..:)

Puss & Godnatt // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0