Vad hände?

Jag kommer mycket väl ihåg hur det var. Det var bara vi fyra och inga andra, det var så enkelt, så självklart. Bara vi. .Allt var perfekt. Men över ett sommarlov förrändrades så mycket. Det var inte längre vi. Det var jag och Johanna. Jag trivs mycket bra med att vara med bara henne, jag älskar henne, hon är min bästa vän. Men jag saknar tiden när det var vi. Det gör jag. Och den tiden kommer aldrig tillbaka, inte om inte ett miralkel sker. Ett mirakel som ger mig tillbaka dig. Du har blivit en helt annan person, jag känner inte dig. Inte längre. Du snackar skit, du har blvit så j*vla omogen. Du kanske inte förstår vad du gör, men det du säger sårar så himla mycket. Jag orkar inte mer. Antingen blir du dig själv eller så är vänskapen över. För den nya versionen av dig orkar jag bara inte med. Så är det. Jag förstår inte hur du tänker. Men jag saknar dig.
Vad gick snett?

DLTJ


Kommentarer
Postat av: dlTj

Dannieee.... =( hur är det med mig då??



Ps. Mitt namn är det stora bokstaven i våran kod...

2009-10-15 @ 09:50:00
URL: http://magnifik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0