Underbar fredag

Hej älsklingar ♥
Nu är det fredag och jag har haft en helt underbar dag. Vi hade kmg-ruset ( vi joggar en viss stäcka) i skolan. Min söta Johanna var sjuk idag, men jag var med Eden,Carla och Bamshad hela dagen och det var skitkul ♥
Jag och Carla gick hela sträckan istället för att jogga (haha) och efter skolan åkte jag och Eden till Globen. Vi typ flummade ihjäl oss. Åhh..shit vad vi hade kul :)
Nu chattar jag med Molly och Johanna och känner att jag mår väldigt bra idag. Haha. Härligt med sådana dagar ibland ♥
Nu får mina söta läsare ha en bra fredagskväll, så skriver jag i morgon.
Fredags kramar // Coco ♥

Detta köpte jag idag och igår ♥


Mina älskade uggs inköpta igår




Mina naglar är för fula för att visas offentligt, jag måste bara ha lösnaglar helt enkelt. Dessa är av märket Depend och är köpta för 80 :-Kicks


Hårsnoddar är alltid bra att ha. Köpte dem här på Glitter för 15 :-


Vadå, vem läser inte en skvaller tidning nån gång då och då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0