Torsdag kväll

Heej ♥
Jag var väldigt ledsen igår som nog alla märkte. Men det kommer ordna sig. Jag mår mycket bättre idag. Mina vänner hjälper mig upp på fötter igen. Såklart :) Jag älskar er. Idag har jag väl vart i skolan som vanligt, träffat Albin och Johanna. I morgon är det låång sovmorgon och fredag!Yippie. Sedan är det höstlov. Som jag har längtat! Ahh..ska bli skönt. Och vet ni vad? I morgon drar jag till Linköping där farmor och farfar bor! Nice, nice, nice. Om jag kommer ta med mig kameran? Of corse. Tyvärr kommer jag inte kunna blogga därifrån, men det bli bara en kortis, så jag är tillbaka sent på söndag kväll. Då lägger jag upp bilderna! Just det, sedan känner jag att jag måste göra en liten typ tack lista till mina underbara vänner som (utan att de kanske vet om det) har hjälpt mig och stöttat mig så otroligt mycket.

Johanna: Vad kan jag säga? Utan dej skulle inte mitt liv funka. You`re always my GURKA <3
Molly: Små ord eller gester, leenden eller vad som helst från dig kan rädda min dag. Vi delar mycket som ingen någonsin kommer kunna dela med mig. Syster.
Julia: Minnena tillsammans med dig kommer jag aldrig att glömma. Du bryr dig och ibland kan det betyda så otroligt mycket.
Moa: Sötnos du får mig att skratta. Alltid.
Albin: Du kanske inte har fattat det, men du är så jävla rolig och glad jämt, det smittar av sig :)
Ella: Vi har kommit närmare varandra. Någonting i dig visar att du bryr dig och att du lyssnar. Förresten, du har faktiskt jättefin hy <3 (haha ingen fattar det där förutom Ella).

Det var allt för mig. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart klockan börjar bli ganska mycket.
Puss & Godnatt // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: ella was here<3

haha, jag gråter nu :) jag älskar dej dannie, du är en ängel<3

haha, min kommentar var det lite farbror barbro varning på... x)

2009-10-23 @ 08:38:23
URL: http://fevv.blogg.se/
Postat av: moa

tack älskling <3 du får mig att skratta oxå <33

2009-10-24 @ 10:49:22
URL: http://mois.webblogg.se/
Postat av: >.: julia borggren :.<

hehe, var det mig du menade? oj lite pinsamt blir det om det var nån annan XD Men jag älskar dej ändå <3

2009-10-24 @ 19:27:07
URL: http://jmbp.blogg.se/
Postat av: molly

sluta säga så snälla saker vill du att jag ska grina mig till döds varje gång du skriver nått så börjar jag grina

2010-01-05 @ 01:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0