This is it

Helloj gullungar ♥

Nu har jag precis kommit hem och sitter och tittar på Mammas pojkar.  Men ojojoj, vilken dag!
Jag harr varit med Molly och kollat på This is it, you know, den dära Michael Jackson filmen.
Den var faktiskt inte bra. DEN VAR HELT OTROLIG. Vilken magi..:)
Efter skolan fick jag skynda hem och byta om och slänga i mig middagen på tre sekunder. Och sminka mig på 1 en sekund. Sedan bar det av till Rhys och där var det halloween fest :)
Det var jättekul! Men nu är jag som jag sa förut, helt slut. Ska ta det lugnt i morgon..tror jag? Vem vet kanske hittar jag på nåt annat..? Nu ska jag typ se på tv.
P&K


Kommentarer
Postat av: '..ella..'

den ska jag nog se idag! :) hur bra var den från 1-10 ?? puss <3

2009-10-30 @ 10:55:42
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0