Söndag

Jahaa..då var det söndag igen då. I morgon är det skola.
Så tänkte jag förut innan jag kom på att det är HÖSTLOV
Häärligt..har gjort en liten planering för veckan, såhär ser den ut:

Måndag: Ta det lugnt, städa rummet.
Tisdag: Mysdag / träffa kompisar?
Onsdag: Åka in en sväng till stan? Fika med kompisar..
Torsdag: Träffa Amie och Johanna?..
Fredag: Bio med Molly. Molly ska sova över?
Lördag: Halloween mys (godis + skräckfilmer) och FÄRGA HÅRET
Söndag: Ähh..inte bestämt något än..göra nåt bara..

Som ni ser är den inte super bestämd, ganska många frågetecken..you know, planer förändras och man ångrar sig och bla bla bla..så jag vågar inte bestämma för mycket! Men det är iallafall så jag har tänkt det...typ. Nu ska jag vara uppe läänge och göra lite allt möjligt. Men just nu läser jag Twilight och lyssnar på musik..
Ni får ha en sån bra söndags kväll // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: Vilma

Vilken färg ska du färga? Kan knappt bärga mig!

2009-10-26 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0