I`m a busy woman

Har inte bloggat idag, sorry.Har varit lite upptagen.
I går kväll stack jag hem till Molly och Livi.Vi drack te, var inne på datan och gick en sen kvälls promenad. Sedan blev det så sent att jag sov över där. I morse gjorde vi amerikanska pannkakor till frukost och sedan drog jag och Molly in till Söder. Först blev det fika på Skrapan och sedan gick vi och kollade lite i Ringen.


Det var en liten snabbis om vad jag har haft för mig. Har haft det jättekul :)
Älskar er Molly & Livi ♥
Just nu chattar jag med Johanna och jag ska strax käka middag (tror jag?). Hehe. Nu är förresten datumet klart för när jag ska gå och se Michael Jackson filmen This is it. På torsdag ska jag Molly gå och se den :)
Nu ska jag väl kika in på lite bloggar och så, sedan får vi se ifall det blir lite fler inlägg ikväll.
Puss & hej


Kommentarer
Postat av: Fanny A

Jag ska också gå och se den på torsdag! Vilken bio?

Puss

2009-10-27 @ 20:15:13
URL: http://mysweetpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0