Home sweet home :)

Ahh, hemma igen! Kom fatikst precis innanför dörren..
Lite snabbt om helgen:
Det har varit en jättemysig helg med fika, shopping och god mat. Jag och mamma åkte in en sväng till centrum igår och hon köpte en hel del fina grejer till mig. Tack mamma ♥
Igår kväll såg jag också på den dära filmen Little miss sunshine. Den var väldigt rolig och ganska sorglig också (drama komedi). Var själv med om ett litet drama på väg ner till farmor och farfar. Vi var precis utanför Stockholm tror jag, när det plötsligt blev världens kö. Lång lågngt bak kunde man se massa polisbilar och ambulanser och sånt närma sig. Men det var så mycket bilar att dem nästan inte kunde nå fram. Det var tre polisbilar, tre ambulanser och två brandbilar. Det som hade hänt var att det hade blivit en serie krock. Jag såg bilarna och de var helt ihop mosade. Hemskt :(
Aja, nu tänkte jag visa upp bilderna jag tagit i helgen.


Vi blev mottagna med fika.Skogsbärtårta + vanilj latte= Yummie ♥




Japp, jag har faktiskt ett eget rum hemma hos F&F. Men visst ser man att jag inte brukar vara där? ;)


F&Fs hall full av våra saker


Taha, titta vad jag hittade på deras kylskåp. Jag med faster Yvonne..! Hur gammal kan jag vara där? Några veckor..?


Tänkte visa lite hur det ser ut...här är matsalsrummet..


Liten del av "Det asiatiska rummet"..


Sällskaps rummet..(hehe villan är ganska stor och har många gammeldagsa rum)


Mina snygga armband jag köpte på Gina Tricot för 199 :-




Kroppspeeling gjord av ekologisk vanilj köpt på Yves Rocher för 139 :-
Vitt nagellack från Depend köpt från Lindex för 29 :-


Twilight och New moon  på engelska och en bok med exlusivt material från inspelningen av Twilight.
Vet ej priserna..

Nu börjar datorn krångla, så det jag kanske lägger upp fler bilder någon annan dag?
Nu ska jag packa upp alla mina väskor och läsa Twilight...
Puss & hej // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0