Gissa vem som är tillbaka?

Jaaag ♥
Har varit en bra lördag, varit med Molly, Livi och Moa hela dagen.
Jag och Livi har varit såå duktiga och fixat i deras trädgård. Klippt gräset och plockat upp ruttna äpplen, shiit vad vi är bra.Världens bästa trädgårdsmästare? Ja, sen har vi mest lekt med Mollys och Livis (Molly och Livi är tvillingar), syster dotter Julie, skitsöt bebis typ 1 år gammal. Just det, sen har vi ju kollat på nån film som hette Flickvänner från förr. Den var inte så jättebra, men, men det var kul ändå. Nu får jag se vad jag hittar på resten av kvällen. Är ensam hemma och det är såå trist. Jag dör.
Ha det så bra // Coco ♥

Ps. Kommer nog bli rätt mcyket inlägg i kväll eftersom jag har tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0