Frågestund svaren :)

1. Jag undrar varför din blogg heter sweetapplpie, det är skitkrångligt ju.
Svar:
Jag vet helt ärligt inte varför jag valde just det namnet. Har funderat på att byta blogg IGEN, bara för att det ska bli ett lite lättare namn. Men det är ju det att jag har skrivit så mycket på den här bloggen, lagt upp så mycket bra bilder och så, så i sådana fall får jag kopiera alla inlägg och lägga in i den nya bloggen ; )
Nej, jag skojade, men vi får som sagt se hur jag gör.

2. Var köper du dina kläder?
Svar:
  Jag köper mina kläder på Gina Tricot och Monki oftast, men det händer även att jag shoppar in något plagg från BikBok, Indiska, Vila, Vero moda eller andra affärer. Jag har även köpt typ två av alla mina plagg på  Second hand.

3. Vem är Johanna och Jojo? Är det samma person? Du skriver väldigt mycket om dem i din blogg, är det dina bästa kompisar?
Svar:
Som du kanske förstår är Jojo och Johanna samma person.Ja, jag skriver ganska mycket om henne för att jag umgås vääldigt mycket med henne och jag tycker väldigt mycket om henne. Vi är bästa kompisar på sätt och vis. Väldigt svårt att förklara.

4.Hej!
Har läst din blogg ett tag och tycker den är väldigt bra, fast den inte är så jätte proffsigt gjord. Jag undrar nu hur gammal du är och hur länge du har bloggat?
Tack på förhand // Shiewa
Svar:
Tack, tack! Trodde aldrig att det var personer jag inte känner som läser min blogg.Vad glad jag blir! Jag vet att min blogg inte är så snygg just nu, men det kommer att fixas snart. Om du läser min presentation ser du att det står att jag är 12 år gammal, och jag har bloggat i snart ett år. Har förut bloggat på daniellah.blogg.se men gjorde i slutet av Augusti en nu blogg (den här).

5. Har du pojkvän?
Svar:
Ojojoj, vilken fråga! Haha, nej jag har ingen pojkvän just nu. Letar efter drömprinsen ;)

6. Du verkar vara ganska intresserad och duktig när det gäller mode och skönhet kan du inte skriva lite mer om det? Typ som tips på var man köper kläder billigt och hur man gör en ansiktsmask typ. Jag har fult hår och skulle vilja ha lite tips
Svar:
Tack för berömen! Som du listat ut är jag väldigt intresserad av mode och skönhet. Jag tycker verkligen att det är kul att du ger tips på vad jag ska skriva mer om, det är alltid bra.Om det är det ni (mina läsare) vill ska jag absolut skriva mer om mode och skönhet. Både budget tips på kläder, hur man gör ansiktsmaker för just din hudtyp och super hårtips (min mamma har varit frisör) kommer så snart som möjligt!

7.Vilka artister lyssnar du på?
Svar:
Jag har en väldigt bred musik smak och lyssnar på i princip allt från ballader till punk. Det enda jag inte kan tänka mig att lyssna på är opera,schlager och dansbandsmusik. Death metal är inte heller någon favorit. Men de artister/band jag lyssnar på mest just nu är: Jason Deruno, Sean Kingston, Keri Hilson, Sean Paul, Anna Ternheim, Pink, Håkan Hellström, Paramore, Those dancing days och Lily Allen.

Tack så jättemycket för alla frågor, det var väldigt kul att svara på dem :)

Kanske blir det någon mer  frågestund någon gång? ♥


Kommentarer
Postat av: leila

Hej!

Har modekväll idag så kolla in min blogg då// love ya

2009-10-09 @ 12:23:44
URL: http://leeli.blogg.se/
Postat av: anna

hej, har testisnight (gör test) ikväll kolla in då ;)

2009-10-09 @ 12:26:40
URL: http://kladdar.blogg.se/
Postat av: anna

test fredagen är startad, kolla in nu!

2009-10-09 @ 17:21:35
URL: http://kladdar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0