Underbart <3

Hello babes :)

Jag mår mycket bättre idag. Som alla vet ska ju Johanna byta skola, vilket förstörde allt i början, men jag har förstått att inget och INGET kan skilja oss åt. Jag bryr mig inte om vad folk säger vi kommer hålla kontakten, så det så. När jag kom hem från skolan kände jag mig väldigt ledsen. Självklart var det ju kul att vara med Eden (<3), men annars kändes allt så himla blää. Iallafall, tog en dusch, chattade med Johanna och bestämde mig för att ha en liten mysstund, och vips, så mådde jag mycket bättre! Tänk, vad en dusch, Johanna, en ny Frida tidning, min dator, en bra bok och en klubba kan göra..haha. Nu ska jag mysa och ha det bara bra.
 Hoppas ni läsare får en härlig kväll ♥

Oj, vet ni vad jag glömde säga? Ikväll blir det ingen uppdatering, för jag ska åka till Globen och se på PINK :)
Yeah, ska bli grymt kul. Tycker ni jag ska ta med mig kameran..? Hmm..Bara för att jag är så snäll ♥

Vi hörs i morgon! Puss // Coco


Nya Frida, "Bakom kulliserna, Twilight" och en mumsig klubba..allt som krävs för en härlig myskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0