Torsdag, och jag är fortfarande sjuk

Åhh...jag är så himla trött på halsfluss nu.Riktigt jävla trött. Ursäkta att jag håller på och svär, men jag håller bokstavligen på och BRYTA IHOP. Jag klarar inte av det här. Kolla bara hur de senaste dagarna har sett ut:

00.00-10.50: Sover/ vaknar för att jag har så ont i halsen och är täppt i näsan
10.55- ? : Äter nån typ frukt, dricker, sover, kollar tv, bloggar, håller på med facebook, chattar, tänker.HAR ONT I HALSEN.

Det blir väldigt enformigt nu när man har gjort det i fyra dagar. Jag saknar alla vännerna och är sååå trött på och vara hemma. Men en positiv sak är att jag inte har någon feber längre! Tyvärr har jag fortfarande ont i halsen, men detta betyder iallafall att det finns en liiiiten chans att jag kan gå i morgon! Om jag bara tjatar lite på föräldarna och dricker mycket och tar medicinen (som jag har tjatat om i varje inlägg nu, förlåt).
Nu när jag är sjuk märker jag att det står i princip samma sak i inläggen jag skriver, men det är för att jag som sagt lever väldigt enformigt just nu. Nu ska jag väl krya på mig.

Puss och hej // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0