Sovmorgon

Godmorgon sötnosar ♥
Idag är det underbara fredag och sovmorgon! Börjar inte skolan förrän klockan tio. Sköönt. Har precis käkat lite frukost (wohoo, jag börjar komma ihåg att äta det nu) och ska bara ta det lugnt fram till klockan åtta, då jag ska börja leta fram lite kläder och sånt som jag vill ha. Jaa..uppdateringen kanske inte blir den bästa idag, Johanna ska förmodligen sova över här (om hon inte fortfarande har feber, DIN DUMMA UNGE ♥) och det ska bli jättekul.
Då vet ju alla att det kan finnas risk för flumm inlägg lite senare idag, haha. Det får ni stå ut med.
Puss // Coco

Just det vad tyckte ni om skönhetstips grejen med Adriana Lima jag gjorde igår? Vill ni ha fler sådana? Skönhetstips från kändisar typ? Eller bara vanliga skönhetstips? Jag behöver lite hjälp, så kommentera gärna och berätta vad du tycker jag ska skriva om.

 


Kommentarer
Postat av: molly

ring mig! nu!

2009-11-20 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0