Sjuk idag

Hejsan bloggen!
Imorse (för två timmar sedan) när jag vaknade var jag jätteförkyld. Så då fick man helt enkelt stanna hemma från skolan idag då. Just nu sitter jag och myser i sängen med ett glas hallonsaft brevid mig (viktigt å dricka mycket när man är sjuk ju) och ska strax se på film. Tänkte se på In her shoes. Den är väldigt bra ♥
Rekommenaderas till alla som inte har någonting att göra och vill mysa framför någon lite smårolig, romantisk och sorglig film. Ja...nu får jag väl ta och krya på mig och jag önskar alla en fin dag.
Puss // Coco

Just det..här kommer lite bilder jag tog igår:


Molly :)


:)


Naah..gömmer mig..


Jag vill fortfarande vara anonym ^^


Jag igår på morgonen..hehe.




Kommentarer
Postat av: '..ella..'

färgat håret!! :) fining <33 :)

2009-11-02 @ 15:51:47
URL: http://fevv.blogg.se/
Postat av: molly

fan va snygg jag är ahah xD

2009-11-02 @ 21:20:44
Postat av: molly

fan va snygg jag är ahah xD

2009-11-02 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0