Same, same but different

Jaa, jag är fortfranade sjuk och hemma, men vet ni vad? I´m better!
Har planerat att gå till skolan i morgon faktiskt, känner mig så pass bra.
Idag har dagen rullat på som vanligt. Haha, se själva. Det är just på grund av det här som jag inte vill blogga så mycket när jag är sjuk, jag skriver så otroligt trååkiga inlägg!
Jaja, i morgon börjar ju jag gå till skolan igen, så då kommer bloggen förmodligen bli roligare igen!
Puss // Coco





Haha, kolla vad jag hittade! De här bilderna är tagna i Oktober i år!
Shit, jag kommer inte ihåg att jag var såhär blond innan jag färgade!

Vem vet, kanske blir jag en blondie snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0