Pink Funhouse tour

Japp, som jag sa tidigare idag gick jag ju på PINK KONSERT igår <33
Det var helt underbart, jag vet knappt var jag ska börja.
Ska jag börja prata om hennes helt otroliga sångröst? De underbara låtarna? Energin? Världens perfektaste sitt-platser där man såg Pink hur bra som helst och inte behövde slänga en blick på de stora skärmarna(de var de platserna jag satt på, nära scenen), de helt makalösa cirkus artisterna, det vackra rosa glitter regnet på slutet? Jag har ingen aning var jag ska börja. Men det där var den bästa konserten jag sett i hela mitt liv och någonsin kommer att se. Jag kommer aldrig glömma den. Ett minne för livet :)  Sååå underbart ♥
Hon uppträdde bara en gång här i Stockholm, och förlåt till er som inte gick, men ni kan aldrig förstå vad det är ni har missat! Hon körde låtar för alla musik smaker och det finns inte en chans att du ine skulle ha gillat det.
Är du inte världens största fan när du kommer dit, kommer du garanterat vara det när du är påväg hem.
Som sagt: It was amazing.


En av Pinks oufits under föreställningen.Hon bytte typ sju gånger..




Min coola Pink T-shirt  som jag vi köpte till mig efter konserten ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0