Olyckor & thai mat

Min älskade lilla brorsa har råkat ut för en olycka. Han ramlade ner från ett träd och slog ut en tand och halva sina framtänder. Stackars min lilla söt brorsa. Han blev jätteledsen. För er som (inte för att jag tror det, haha) vill veta lite mer om denna olycka kan ju alltid fråga mig imorgon! Jag skrev ett jättelångt inlägg om det först, men jag bestämde mig för att ta bort det. Aja, han är på akuten just nu (han kan inte äta, stackars älskling) och jag och mamma är hemma och käkar thai-mat som jag har hämtat ut från Sockenplans thai resturang.
Jaa..just det! Tänkte visa vad jag hade på mig igår när jag skulle på konserten.
Puss hej, ha en trevlig kväll! // Coco




Skinnjacka, Zara
T-shirt, Gina Tricot
Linne, MQ
Jeans, Monki
Uggs, Skovision


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0