Okej, nu får det fan vara slut på det här!

Vafaan håller ni på med?!
Jag visste redan innan att det var så jävla mycket skitsnack på kulturama, men nu går ni väl för fan för långt? Vad tänker ni med?
Ni vet mycket väl vad jag snackar om och det handlar inte om mig.
Nej det handlar om en bästa vän.
Hon ska inte behöva bli behandlad såhär okej?! Vafan har ni för problem?!
Skitsnack är för fega nollor som inte har något eget jävla liv och leva!
SLUTA LÄGGA ER I ANDRAS!
Okej? Jag är trött på det här skitsnacket nu.
Men jag tappade tålamodet helt när till och med ******* blev utsatt för det!
Hon har ju fan inte gjort NÅGONTING mot NÅGON.
Så lämmna henne och alla andra ni har bestämt er för att sprida rykten om ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0