Nu är det freedag babys!

Jaa!
Äntligen är det helg. Dumma Johanna var sjuk idag, så det blev inget shopping eller sova över, men det får bli snart. Har precis käkat middag och ska snaart se på idol. Träffade Molly en snabbis också :)
Har inga speceilla planer för helgen, får se vad jag hittar på!
Inte för att det har någoting å göra med detta men JAG SAKNAR DIG Johanna. Come back to me ♥
PUSS! // Coco


HAHA, ni är fan ganska komiska. Jag är Coco, no copycat.
AND I`M A FUCKING ORIGINAL.
Hoppas ni fattar det små älsklingarna.
Jag vill inte bråka, you know that. Men kopiera? Forget about it.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dej med!!! <3

2009-11-20 @ 20:06:43
URL: http://jmds.blogg.se/
Postat av: molly

jo du ska vara med mig!

2009-11-20 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0