New moon ♥

Heej älsklingar!
Var ju inne vid Hötorget idag och kollade på New moon på Rigoletto biografen!
Guud, alla vet ju att jag äälskar Twilight, (jag har läst alla böckerna på sevnska 14 gånger och läst dem på engelska tre gånger, har en hel vägg med posters och "bakom kulisserna" boken från när de spelade in första filmen, har sett första filmen 26 gånger), så detta var såklart vääldigt kul! Jag tyckte filmen var heelt underbar, lika bra som den första, om den inte var bättre! Planerar redan att gå och se den en gång till, MINST! Höll på och börja grina typ hundra gånger för att den var så bra! Men vet ni vad babys? JAG GLÖMDE TA MED MIG KAMERAN. Föörlåt, jag är så himla glömsk! Aja, shit happens.

Nu har jag ätit en jättegod middag och kollat på Robinson. Ska bara ta det lugnt i morgon, ha en dag när jag bara myser och är med mig själv tänkte jag :)
Skönt va? Alla behöver en sån dag någon gång. Nu får ni ha det så bra!
All my love // Coco


Åhh, min älskling ♥



Kommentarer
Postat av: Lollo<3

Man får inte fota... Haha =)

2009-11-24 @ 19:14:53
URL: http://madebylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0