Men jaha, vem BRYR SIG?

Febern är högre och jag mår skitdåligt. Men jag antar att det inte riktigt intresserar er så mycket precis. Jag är lite deppig just nu, som ni märker, jag hatar att vara sjuk från skolan. Det känns som om jag missar allt. Då snackar jag inte bara om lektionerna. Jag har en konstig grej att det känns som om att jag förlorar alla mina kompisar när jag är sjuk. Jaa, det hände en grej med mina då bästakompisar för typ ett år sedan, de hittade en ny bästa kompis och bla bla bla. Nu har jag en sån där konstig grej att jag tror att alla kommer typ lämmna mig om jag bara missar en dag i skolan. Som om alla har hittat nya vänner och inte behöver mig längre. Jag är skitbarnslig, jag vet, men THAT`S ME. Det är bara och acceptera. Och bara så ni vet så menade jag inget taskigt mot mina gamla bästisar vi är kompisar nu och så. Jaja, då har ni läst min skit. Behövde skriva av mig. Som vanligt. Men vet ni vad? Jag har upptäckt att man blir väldigt deprimerad själv av och läsa sånt här. Så till alla läsare som faktiskt tagit säg tid å läsa det här:
I love you, och bara så ni vet, detta är bara någon tillfällig liten depp grej. Snart är den borta ♥

Kärlek // Coco


Kommentarer
Postat av: julia borggren

Känner också alltid så.. just nu för jag är också sjuk -.-' BAJS vi kan starta sjukaklubben

2009-11-03 @ 10:52:15
URL: http://jmbp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0