Kvälls inlägg

Ligger i sängen och bloggar..brorsan och pappa kom hem för ett tag sedan från sjukhuset. Allt gick jättebra, tack för det. Nu tänkte jag kika runt på lite bloggar och så, typ läsa lite. Har inte så mycket att skriva om vid den här tiden har jag märkt...? Just det, jag har en liten fråga till Johanna och en fråga till er andra läsare.

Johanna:
 Är min foundation hemma hos dig? Du vet den där Magic touch eller vad den hette.Den är spårlöst borta och jag hade för mig  att jag tog med mig den hem till dig i Fredags. Behöver den verkligen! Puss.

Läsar fråga:
 Tycker ni att jag ska byta design? Funderar nämligen på det..So what do you think? Jag behöver svar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0