Jag håller på att explodera

Hej bloggen.

Jag håller allvarligt talat på å dö. Min familj går mig på nerverna. Jag skriker på min brorsa var tredje sekund. Min mamma tjatar om onödiga grejer. Min pappa går runt och surar. Gaaaah. Jag behöver komma härfirån. Bort. Någonstans bara. Jag vill flytta ut härifrån i typ en vecka. Bara komma bort lite från familjen liksom. Ni fattar. Det enda problemet är att jag inte har någonstans å ta vägen. Great. Det är inte alltid såhär i min familj, men just nu är det någon konstig typ period när alla är dumma i huvudet. Okej, det här kanske inte är så normalt, men det är väl bara å stå ut antar jag. Jag ska försöka lugna ner mig själv och inte skrika på allt och alla.
Nu blev det här inte ett så bra inlägg. Välidgt negativt. Vi börjar om.


Hej bloggen :)
Idag har jag varit med Molly, vi har haft en inne-slappar dag och kollat på hela tredje säsongen av OC, världens bästa tv-serie som tyvärr lades ner 2007. När den gick på tv kollade jag inte, jag var liksom ganska liten då och tyckte sådana tv-serier där de dessutom pratar engelska var ointressanta. Men nu efteråt när jag kollat på alla avsnitten på boxar tycker jag att den är helt underbar. Hihi. Aja, det var iallfall det jag och Molly gjorde idag.Nu ska jag fräscha upp mig lite, you know duscha och så.
Ha en bra söndag.
Puss hej // Coco


Konstig bild jag tog igår kväll när jag inte kunde sova.


Kommentarer
Postat av: Fanny A

Du kastar väl inte frukter igen?! Hihi, puss

2009-11-08 @ 19:10:10
URL: http://mysweetpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0