Jag är helt slut

Heej babys!
Gick ju till skolan idag,kände mig tillräckligt frisk för det nu. Det gick väl bra, var med söta Eden hela dagen ♥
Fick också reda på nu att jag ligger väldigt mycket efter i matten..(SHIT), så det får nog bli en hel del plugg hemma nu. Men som den lilla latmask jag är skiter jag i att ta med mig böckerna hem, hehe.
Iallafall, idag hade vi dubbeltimme i dans, och det är jättekul och så, men eftersom jag precis har varit väldigt sjuk så blev det ganska så jobbigt. Jag började hosta HELA tiden och blev snurrig och skit. Men jag kämpade på och drack mycket vatten, så det gick bra. Men vi slutade halv fyra, så nu när jag helt slut. Tog en yoghurt och en banan när jag kom hem och sedan var det blogga, blogga, blogga direkt. Nu ska jag läsa en massa härligt skvaller och annat strunt! Haha, tycker sånt är kul..
Hugs // Coco


Haha, sexig bild. Skulle försöka visa upp min tidning, men det blev mest en bild på mina knän ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0