In the skola

Hääj :)
Sitter i skolan och har precis ätit lunch ( eller ja, en halv knäckemacka då).
Planerar lite om hur jag ska göra i eftermiddag, ska köpa  present till mommy (som fyller år i morgon), men jag har ingen att gå med och då blir det ju liksom inte så jättekul...
Får väl åka själv i värsta fall. Men jag ska nig hitta nån. Okej, nog pratat om det.
Nu kom lilla Johanna och sa att hon sjäävlklart skulle följa med. Haha, sötis ♥
Jaaow..har faktiskt på mig min Pink tee idag, Dagens outfit bilder kommer ikväll :)  
Just det, har lite damp på min franska lärare, HON ÄR DUM I HUVUDET. Tack, nu fick jag säga det också. Hehe.
Detta är det längsta inlägget jag har gjort i skolan, grattis till mig! Haha.
Puss hej // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0