Hej älsklingar!

Idag har jag bara myst runt och haft det jätteskönt ♥
Kollat på tv, läst, bakat och vilat. Har behandlat mina naglar också, de är så spruckna och fula, nu ser de iallafall lite bättre ut.Eller ja, mycket bättre från hur de såg ut förut.  Och vet ni vad? Jag har faktiskt nät-shoppat lite också! Brukar aldrig shoppa på internet (förresten vet jag ju inte om man kan kalla det här shopping, jag köpte ju bara en sak), men blev så hiimla sugen. Jag hatar ju att lägga upp google bilder, så ni får se vad det är när jag får hem det på posten om några dagar :)
Nu ska jag fortsätta att bara ha det bra, och jag hoppas ni har haft en bra söndag också!
Vi hörs ikväll! Puss och kram, I love you
// Coco


Haha, det blev sämsta skärpan ever, försökte visa upp naglarna ^^


En av favorit böckerna (♥), läser den för 15:e gången nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0