Haha, roligt test

Slumpa kontakter från din mobil!

1. Jag gillar: Mee
2. Jag vill strula med: Gabriel
3. Min drömprinsessa är: Molly
4. Jag har pussat : Jojo
5. Jag festar med: Shewit
6. Jag är kär i : Maja
7. Min bästavän är: Saldo
8. Vi kommer jobba tillsammans: Lina
9. Han svek mig: Kalliee :)
10. Busringer alltid : Lotta
11. Du får mig känna lycka: Nilla
12. Jag saknar dig !: Nathalie
13. Sängen, du och jag, eller? : Moa
14. Du får låna min jacka ! : Leila
15. Vi är brevkompisar: Valle
16. Har hjälpt mig att städa : Alli
17. Har provat min säng: Amie
18. Jag hatar: Mirre


Kommentarer
Postat av: molly

ahah fick vara drömprinsessan det tycker jag va roligt puss <3

2009-11-16 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0