Goodnight darlings

Heej mina finaste läsare ♥

Har precis kollat klart på Idol, idag var det tydligen Rezas tur att åka! Synd tycker jag, hon var en av favoriterna. Men jag blev riktigt kallsvettig när jag såg att det var ERIK, min älskling, som var hängde löst! Svek fansen honom ikväll? Vi får skärpa oss till nästa fredag. Då ska han inte få hänga löst. Tyckte personligen att Mariette kunde ha åkt ut ikväll, men det är bara min åsikt. Tycker hon är väldigt ttåkig och hon ska jämt vara så "proffsig". Nej, Erik, Reza och Tove är bra grejer. Jaja, detta är inte sista gången vi kommer få se Reza, det lovar jag. Hon kommer tillbaka...nu ska jag mysa runt lite ett tag och sedan blir det nog sova som gäller! Är ganska utbränd faktiskt, vet ej varför..?
Ni får ha det så bra, så hörs vi i morgon!
Kisses // Coco

   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0