Globen

Hej babys ♥
Har ätit middag och sitter nu och chattar med massa underbara männsikor :)
Har varit i Globen idag med Johanna och köpt present till mummy som fyller år i morgon! Men som det shopping freak jag är kunde jag självklart inte gå in i ett shopping center i alla dessa butiker fyllda med underbara saker, utan att köpa något till mig själv..:)
Kunde bara inte motstå en helt underbart söt neccesär. Hade faktiskt spanat in den ganska länge..
Nu är den iallafall min och bara min! Hihi..
Jaa, i morgon fyller som sagt mamma år och vi ska fira henne på morgonen och sedan äta fin middag på kvällen!  Och så är det ju klassfest i morgon! Kommer förmodligen bli värsta booring, den börjar 18.00 och slutar 20.00.
Bebis tider asså.. Aja, är så himla fest sugen så det får duga ;)
Nu ska jag kolla på Mammas pojkar, det är faktiskt rättså kul..
Ni får ha det så jättebra! Puss // Coco






Såå sööt! Köpt på Lindex för 99 kr ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0