Freedag,and I`m happy!

Heej alla fina och fula!
Uppdateringen har varit sämst, men det gör inget va?
Idag är det underbara fredag och det har varit träning med dans & sång hela dagen i skolan (går på Kulturama för er som har missat det, dans, sång och teater klass), vi övar ju inför Kulturamas årliga stora Julshow.  I år (och förra året) kommer vi att vara i Philadephia kyrkan. Det är ingen kyrka om ni tror det, den heter bara så :)
Vi ska göra koreografier och sång till tre av Lejonkungens låtar. Hela Lejonkungen kommer vi att spela upp i vår.
Biljetter finns på Ticnet.se, om ni vill kolla ♥
Any way, just nu sitter jag och mumsar på lite vindruvor (så hiimla gott, skulle kunna leva på det) och tar det bara lugnt. Jag är helt slut. Ni får ha en jättemysig fredags kväll!
Hörs senare! Puss!
// Coco




Haha, det där är min "Jag är jäävligt trött lämmna mig ifred" min ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo,Filadelfia kyrkan är en kyrka det är därför den heter Fliadelfia Kyrkan:).

2009-11-28 @ 11:54:55
Postat av: Bitch

Jo Filadelfiakyrkan är en kyrka om du misat det Kram

2009-11-28 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0